"השמאל לא מפגין על הרפורמה" | פינת הפרשנים

אייל ראובן 1 Comment on "השמאל לא מפגין על הרפורמה" | פינת הפרשנים

הפרשנים עו"ד רוני פאלוך וגואל ועקנין, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" על המצב בארץ בעקבות הרפורמה במערכת המשפט. "צריכים להפסיק להתייחס להפגנות, זה לא מעניין. להתחיל לפעול בדברים החשובים באמת" | האזינו

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יועץ התקשורת גואל ועקנין פתח את השיחה: "אין עם מי לדבר כי אין הפגנות נגד הרפורמה המשפטית, מי שחושב ככה פשוט לא חי פה, הם מרגישים שנגנבה להם המדינה, חושבים שהיא של אבא ואמא שלהם".

"הם רוצים להפיל את השלטון, השמאל מבין שהוא לא ישוב לעולם לשלטון אלא אם כן יגיע אדם כמו בנט שיונה את בוחריו ויעביר מצביעים מימין לשמאל. על זה הם מפגינים. המצב הדמוקרטי לא טוב להם" הוסיף.

עו"ד רוני פאלוך: "אנחנו צריכים להפסיק להתייחס להפגנות, זה לא מעניין. יש כנסת והיא תביע את דעתה, אותי הרבה יותר מטריד למה לא מטפלים בחוק הנכד, למה נכנסים לכאן אנשים שלא צריכים להיות כאן. צריך להתרכז בהשפעה על הזהות היהודית במדינה היהודית".

ועקנין: "ממשלה יכולה לטפל בדברים מסויימים בזמן כהונתה, יש פה אנשים שלא מסוגלים לסגור את החודש. צריך לטפל גם בדברים האלו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל מי שענין בראשו מבין את מה שנאמר אני כבר 50 יום זהיתי את הדבר הפשוט זה הם לא מסוגלים לראות ממשלת ימין על מלא גם אם ירדו מהרפורמה הכאוס לא ייפסק אלא יגבר